درباره شبکه اجتماعی Pivot

امروز قصد داریم یکی از بهترین اپلیکیشن هایی را که در زمینه ارزهای دیجیتالی مشاهده کردیم معرفی نماییم. برنامه پیوت (Pivot) در واقع یک شبکه اجتماعی است که از همکاری شبکه اجتماعی Reddit و Coindesk و با سرمایه گذاری صرافی بسیار معتبر بایننس (Binance) و شرکت Houbi ایجاد گردید. تمامی فعالیت های اعضای این شبکه اجتماعی در زمینه ارزهای دیجیتالی بوده و برای افرادی که می خواهند در این زمینه اطلاعات به روزی داشته باشند فوق العاده کاربردی است. مدیران و سرمایه گذاران برنامه پیوت (Pivot) در ابتدا برای آنکه این شبکه اجتماعی را در بین عموم مردم جهان معرفی نمایند روزانه جوایز بسیار ارزشمندی را برای کابران عضو شده در این شبکه در نظر گرفتند. تا چندی پیش روزانه 4بیت کوین بین کاربرانی که در این شبکه فعالیت می کردند تقسیم می نمود (کاربرانی که فعال تر باشند به همان اندازه پاداش بیشتری دریافت می نمایند). اما در دو هفته اخیر که این پلتفرم ارز دیجیتال مخصوص خود به نام ارز دیحیتال PVT (توکن PVT) را معرفی کرده است، روزانه به فعالان این شبکه اجتماعی ارز PVT هدیه می دهد. البته در آپدیت اخیر به ازای مقدار بیت کوینی که در نرم افزار سرمایه گذاری می کنید به همان میزان بیت کوین رایگان هدیه می گیرید.

معرفی برنامه Pivot و نحوه کارکرد برنامه

پیوت (Pivot) برگرفته از کشور چین و مکانی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است. نسخه چینی این برنامه پیش از جهانی شدن، مدت ها به خوبی کار می کرد و اداره می شد. در این برنامه بزرگی بازار و نرخ لحظه ای و نمودارهای پیشرفت بیش از 1400 ارز دیجیتال جهان موجود می باشد و تازه ترین اخبار بلاکچین و ارزهای دیجیتال را می توانید دنبال کنید. هدف آن ها کمک به سرمایه گذاران برای داشتن ارتباط موثرتر با یکدیگر و با مشاغل اینترنتی(استارت آپی) در صنعت بلاکچین است. پیوت سرمایه گذاری مالی را از Binance labs،Huobi و دیگر ارزهای دیجیتال معروف دریافت کرده است. تا به حال، تقریبا 100 کسب و کار اینترنتی و صدها کسب و کار رهبران در صنعت بلاک چین حساب رسمی در پیوت باز کرده اند و بیش از 100000 سرمایه گذار از پیوت برای راهنمای سرمایه گذاری های خود استفاده کرده اند.

Power چیست؟ PVT چیست؟

پاور (Power) معبار “جایزه روزانه” است که تصمیم می گیرد شما روزانه چه مقدار می توانید پاداش دریافت کنید. شما می توانید از طریق خواندن، دعوت از دوستان به استفاده از برنامه و پیش بینی های مختلف، مقدار Power خود را افزایش دهید. هر چه مقدار Power روزانه شما بیشتر باشد پاداش بهتری دریافت خواهید کرد.

برنامه Pivot ارز دیجیتال خود را به تازگی معرفی کرده و نام آن PVT است. مقدار کل PVT ها 31.4 میلیارد عدد است.


در برنامه پیوت (Pivot) چگونه پاور (Power) به دست آوریم؟

1) پیش بینی:

در آپدیت جدید نرم افزار Pivot سه بخش پیش بینی وجود دارد، Free، High و Easy. در این بخش می توانید با پیش بینی درست امتیاز پاور خود را افزایش داده و در روز بعد پاداش بسیار خوبی دریافت نمایید.

2) دعوت از یک دوست:

با دعوت از دوستانتان برای ثبت نام، دانلود برنامه و ورود به این سیستم، در پیوت 10000 پاور جایزه به شما تعلق می گیرد.

3) خواندن یک پست:

برای هر پستی که شما در برنامه Pivot مطالعه می کنید با زدن گزینه GET READ POWER مقدار 100 پاور جایزه می گیرید. حداکثر جایزه ای که در یک روز دریافت می کنید 4000 پاور می باشد. (در آپدیت اخیر به 1500 پاور کاهش یافت)

4) پاداش دعوت

مقدار 10% پاور دوستانی که شما دعوت کرده اید به شما تعلق می گیرد.

  • چرا من قادر به گرفتن پاور پس از خواندن نیستم؟

1) فراموش کردن کلیک بر روی دکمه “GET READ POWER” .

2) حداکثر پاداش پاور برای خواندن 4000 است. (آپدیت اخیر حداکثر مقدار 1500 است)

3) رد صلاحیت از کمپین به دلیل تقلب.

4) لطفا پیوت خود را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کنید

  • چرا من قادر به گرفتن پاور پس از دعوت از دوستان نیستم؟

1) دوست شما باید از طریق لینکی که در قسمت Invite برنامه دریافت می کنید و برای او می فرستید ثبت نام کند.

2) شما باید مطمئن شوید که دوست شما برنامه “Pivot” را دانلود و سپس ثبت نام کرده و با همان جیمیلی که در مرحله قبل ثبت نام کردوارد برنامه شود (Log in را در برنامه بزند).

3) لطفا مطمئن شوید که تقلب  نمی کنید! اگر شما در لیست سیاه تقلب برنامه باشید شما از کمپین ” جایزه روزانه ” رد صلاحیت می شوید.

4) اگر دوستی که دعوت کردید تقلب کند شما پاور دعوت از دوست را دریافت نمی کنید.

5)لطفا برنامه پیوت خود را همواره به آخرین ورژن آپدیت کنید.

  • چرا پاور من به صفر بازگشت؟

1) مقدار Power به عنوان معیاری برای تقسیم جایزه روزانه هر روز در ساعت 23:59 (GMT+0) ریست خواهد شد، سپس 10 ساعت بعد ما توکن PVT را به کیف پول شما در پیوت ارسال خواهیم کرد.

2) برای کمک به پاداش بیشتر به کاربران واقعی، سیستم کاربرانی که تقلب می کنند را مجازات خواهد کرد. جایزه کاربران متقلب لغو می گردد، حساب کاربران متقلب برای همیشه ممنوع خواهد شد.

  • چگونه به طور موثر BTC یا PVT دریافت کنیم؟

1) دوستان واقعی بیشتر دعوت کنید و تقلب نکنید.

2)دوستانی را دعوت کنید که دوستان زیادی دعوت می کنند، چون می توانید 10% جایزه اش را دریافت کنید.

  • چگونه می توان لینک دعوت شخصی دریافت کرد؟

1) کلیک بر روی نوار “Invite”  در پیج شخصی خودتان.

2) ارسال یکی از مطالب یا خبرهای موجود در برنامه برای دوستان. در زیر هر مطلب لینک دعوت شما برای نصب برنامه موجود است.

لینک های دانلود

IOS

Android

Web